Färga håret?

11 oktober, 2014

Jag är så sjukt sugen på att färga mitt hår! Jag fixade hårfärg när jag var på Ullared så om jag vågar är det ju bara att köra.
Grejen är att det kommer bli rätt så mörkt med den färgen jag har köpt. Den heter mockabrun och är ju självklart grymt snygg på modellen. Synd bara att jag inte ser ut som modellen så jag vet att det skulle passa mig..
En annan liten detalj är att jag måste färga helt själv om jag ska göra det inom en snar framtid. Jag sitter nämligen i Forshaga ett tag framöver och har ingen hemresa inplanerad på åtminstone två veckor.
Helst av allt skulle jag vilja ha lite mörkare hår med rött blänk eller röd-bruna slingor men vi kanske ska ta en sak i taget.

Det lutar mer och mer mot att jag kommer ha en ny hårfärg innan kvällen!

Lämna en kommentar