Crappy sommar, hittills underbar höst

11 september, 2014

Jag har inte skrivit på hela sommaren och det kan jag bara säga beror på att jag helt enkelt inte haft något att skriva om, då min sommar varit totalt händelselös förutom ett Ullaredsbesök och passande av några grannars hundar. Och att jag har hjälpt pappa med ved. Kul va?

Hur som helst har dock min höst startat helt underbart! Är tillbaka i Forshaga igen efter en hel sommar i tråkiga Årjäng. I loooove it here! Så länge jag går i skolan här åtminstone. Troligen ett rätt dött samhälle för de forshagabor som inte går på Akademin.

Jag har flyttat in i en lägenhet på ghettot, så bor inte längre på lyxiga gräddhyllan. Men det spelar mindre roll då jag är nöjd bara jag får vara här!

Återkommer nog snart med nya inlägg igen. Har börjat få tillbaka lite gnista nu!

Lämna en kommentar